Bezorging

Wil je meer informatie over onze manier van bezorgen of wanneer je bestelling geleverd wordt? Hieronder vind je de meestgestelde vragen van onze klanten met betrekking tot bezorging. Staat jouw vraag er niet tussen? Mail ons of stuur een appje, we helpen je graag!

Ook hier hebben we goed over nagedacht. We hebben een speciale verzenddoos laten ontwikkelen die op maat gemaakt is voor onze planten. Elke plant wordt met liefde ingepakt en blijft tijdens de verzending goed op zijn plek zitten. Planten kunnen tegen een stootje en jij ontvangt ze in perfecte conditie.

We streven ernaar om alle alle bestellingen die op werkdagen voor 16:00 uur besteld zijn,  de volgende dag te leveren.

Door de strenge maatregelen is het drukker dan normaal. Pakketjes vertragen en de bezorgbusjes zitten snel vol. Het lukt daarom niet altijd om je plant(en) al de volgende dag in de armen te sluiten. Heb je je bestelling na 4 werkdagen nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Grote planten (vanaf 180 cm) of bestellingen met meer dan 10 planten leveren we binnen 2-3 werkdagen met onze eigen koerierservice.

We streven ernaar om alle bestellingen die op werkdagen voor 16:00 uur besteld zijn, de volgende dag te leveren.

Door de strenge maatregelen is het drukker dan normaal. Pakketjes vertragen en de bezorgbusjes zitten snel vol. Het lukt daarom niet altijd om je plant(en) al de volgende dag in de armen te sluiten.

Je bestelling wordt geleverd door PostNL. Grote planten (vanaf 180 cm) of bestellingen met meer dan 10 planten bezorgen we met onze eigen bliksemsnelle koerierservice. Meer informatie vind je hieronder.

Om te garanderen dat grote planten (vanaf 180 cm) goed bij je aankomen bezorgen we met onze eigen koerierservice. Hetzelfde geldt voor bestellingen met meer dan 10 planten. Nadat je jouw planten besteld hebt ontvang je van onze koerier een e-mail met informatie over het bezorgmoment. Telefonisch een bezorging inplannen kan ook, net wat jij fijn vindt.

Natuurlijk! Gezellig als je langskomt om je bestelling bij ons op te halen. Door de coronamaatregelen verzoeken we je vriendelijk om je bestelling vooraf online te plaatsen. Zet erbij dat je je bestelling komt ophalen en wij zorgen dat je nieuwe groene huisgenoot voor je klaarstaat.

Wij staan voor je klaar!

Stuur ons een mail

Antwoord binnen 2 uur

Bereikbaarheid

Ma – Vrij 09:00 uur – 17:00 uur
Za – Zo Gesloten

Betalen

  • Op welke manieren kan ik betalen?
  • Waar kan ik mijn factuur vinden?
  • Kan ik achteraf betalen?

Verzorging

  • Hoe hou ik mijn plant gezond?
  • Hoe vaak moet ik mijn plant water geven?
  • Waar kan ik terecht met vragen over verzorging?

Bestellen

  • Hoe plaats ik een bestelling?
  • Kan ik voor iemand anders bestellen?
  • Kan ik mijn bestelling nog aanpassen?

Bezorging

  • Hoe zorgen jullie dat mijn planten goed aankomen?
  • Hoe snel wordt mijn plant bezorgd?
  • Door wie wordt mijn bestelling bezorgd?

Retourneren en plantgarantie

  • Wat als ik niet tevreden ben met mijn bestelling?
  • Hoe werkt de plantgarantie?
  • Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Algemeen

  • Mijn pot is gebroken aangekomen. Wat nu?
  • Kan ik mijn plant zelf komen uitzoeken?
  • Mijn plant gaat niet zo lekker. Wat nu?
  • Hoe werkt de plantgarantie?
Winkelmand

Oh nee. Je plantenmand is nog leeg.

Zorgt dit voor inspiratie?