Klantenservice

Ben je op zoek naar informatie over betalen, garantie of bezorging? Hieronder geven we antwoord op de meestgestelde vragen van onze klanten. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag!

Dat lossen we natuurlijk direct voor je op. Neem contact met ons op door te mailen naar hallo@plantery.nl en we zorgen voor een vervangend product.

Onze plantgarantie werkt heel simpel: gaat je plant binnen 30 dagen na ontvangst al hemelen, dan vervangen we deze kosteloos.

Na 30 dagen gaan we ervan uit dat we je nieuwe groene huisgenoot gezond en wel hebben afgeleverd en ben jij als plantouder verantwoordelijk voor een goede verzorging. Je mag natuurlijk wel altijd contact met ons opnemen als je vragen hebt over de verzorging.

Helaas kan dit (nog) niet. Je kunt je bestelling wel online plaatsen en komen ophalen. Je mag ervan uitgaan dat wij altijd de mooiste planten uitzoeken.

Geen paniek! Neem een kijkje op de verzorgpagina en binnen de kortste tijd is je plant weer helemaal happy. Kom je er zelf niet uit? Schakel dan de hulp in van onze speciale plantenmoeder. We helpen je graag met persoonlijk advies.

Wij staan voor je klaar!

Stuur ons een mail

Antwoord binnen 6 uur

Bereikbaarheid

Ma – Vrij 09:00 uur – 17:00 uur
Za – Zo Gesloten

Betalen

  • Op welke manieren kan ik betalen?
  • Waar kan ik mijn factuur vinden?
  • Kan ik achteraf betalen?

Verzorging

  • Hoe hou ik mijn plant gezond?
  • Hoe vaak moet ik mijn plant water geven?
  • Waar kan ik terecht met vragen over verzorging?

Bestellen

  • Hoe plaats ik een bestelling?
  • Kan ik voor iemand anders bestellen?
  • Kan ik mijn bestelling nog aanpassen?

Bezorging

  • Hoe zorgen jullie dat mijn planten goed aankomen?
  • Hoe snel wordt mijn plant bezorgd?
  • Door wie wordt mijn bestelling bezorgd?

Retourneren en plantgarantie

  • Wat als ik niet tevreden ben met mijn bestelling?
  • Hoe werkt de plantgarantie?
  • Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Algemeen

  • Mijn pot is gebroken aangekomen. Wat nu?
  • Kan ik mijn plant zelf komen uitzoeken?
  • Mijn plant gaat niet zo lekker. Wat nu?
  • Hoe werkt de plantgarantie?
Winkelmand