Betalen

Wil je meer informatie over betalen? Hieronder vind je de meestgestelde vragen van onze klanten met betrekking tot betalen. Welke methode je ook kiest, je betaalt altijd veilig. Staat je vraag er niet tussen? Mail ons of stuur een appje, we helpen je graag!

Veel. Betaal met iDEAL, Creditcard, PayPal, Apple Pay en Klarna. Net wat jij makkelijk vindt.

Kom je jouw plant ophalen? Dan kun je pinnen of betalen met je smartphone.

Zodra we je bestelling hebben ontvangen, sturen we de factuur altijd per mail mee als bijlage van de orderbevestiging. Je kunt je facturen ook downloaden in je besteloverzicht via je account.

Achteraf betalen is mogelijk voor bedrijven. Neem contact op door te mailen naar hallo@plantery.nl. We helpen je graag verder.

Betalen op factuur is mogelijk voor bedrijven. Neem contact op door te mailen naar hallo@plantery.nl. We helpen je graag verder

Wij staan voor je klaar!

Stuur ons een mail

Antwoord binnen 6 uur

Bereikbaarheid

Ma – Vrij 09:00 uur – 17:00 uur
Za – Zo Gesloten

Betalen

  • Op welke manieren kan ik betalen?
  • Waar kan ik mijn factuur vinden?
  • Kan ik achteraf betalen?

Verzorging

  • Hoe hou ik mijn plant gezond?
  • Hoe vaak moet ik mijn plant water geven?
  • Waar kan ik terecht met vragen over verzorging?

Bestellen

  • Hoe plaats ik een bestelling?
  • Kan ik voor iemand anders bestellen?
  • Kan ik mijn bestelling nog aanpassen?

Bezorging

  • Hoe zorgen jullie dat mijn planten goed aankomen?
  • Hoe snel wordt mijn plant bezorgd?
  • Door wie wordt mijn bestelling bezorgd?

Retourneren en plantgarantie

  • Wat als ik niet tevreden ben met mijn bestelling?
  • Hoe werkt de plantgarantie?
  • Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Algemeen

  • Mijn pot is gebroken aangekomen. Wat nu?
  • Kan ik mijn plant zelf komen uitzoeken?
  • Mijn plant gaat niet zo lekker. Wat nu?
  • Hoe werkt de plantgarantie?
Winkelmand