Retourneren en plantgarantie

Klikt het toch niet tussen jou en je groene huisgenoot? Hieronder vind je de meestgestelde vragen van onze klanten met betrekking tot retourneren. Staat jouw vraag er niet tussen? Mail ons of stuur een appje, we helpen je graag!

Oei, dat is natuurlijk niet de bedoeling. We doen ons uiterste best om je zo goed mogelijk te helpen. Je mag je bestelling natuurlijk altijd zonder opgaaf van redenen annuleren en naar ons terugsturen. Doe dat wel binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling. We verzoeken je vriendelijk om dit zo snel mogelijk te doen, zodat de plant gezond bij ons aankomt.

Ben je wel blij met je plant of ander product, maar is het beschadigd aangekomen? Neem dan contact met ons op. We zorgen dan uiteraard voor een passende oplossing en een vervangend product.

Onze plantgarantie werkt heel simpel: gaat je plant binnen 30 dagen na ontvangst al hemelen, dan vervangen we deze kosteloos.

Na 30 dagen gaan we ervan uit dat we je nieuwe groene huisgenoot gezond en wel hebben afgeleverd en ben jij als plantouder verantwoordelijk voor een goede verzorging. Je mag natuurlijk wel altijd contact met ons opnemen als je vragen hebt over de verzorging.

Als je jouw bestelling wilt annuleren kun je gemakkelijk en gratis online je retour aanmelden. We verzoeken je vriendelijk om je bestelling weer zo in te pakken zoals het is aangekomen, in onze verzenddoos. Zo weten we zeker dat je bestelling weer goed bij ons binnenkomt.

Nadat je retour online is aangemeld, kun je het pakket gratis afgeven bij de dichtstbijzijnde PostNL locatie bij jou in de buurt.

Dat doe je gemakkelijk en snel via het online retourformulier.

We storten het volledige aankoopbedrag zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 3 dagen na ontvangst terug. We betalen je altijd met hetzelfde betaalmiddel als waarmee de bestelling is betaald.

Wij staan voor je klaar!

Stuur ons een mail

Antwoord binnen 6 uur

Bereikbaarheid

Ma – Vrij 09:00 uur – 17:00 uur
Za – Zo Gesloten

Betalen

  • Op welke manieren kan ik betalen?
  • Waar kan ik mijn factuur vinden?
  • Kan ik achteraf betalen?

Verzorging

  • Hoe hou ik mijn plant gezond?
  • Hoe vaak moet ik mijn plant water geven?
  • Waar kan ik terecht met vragen over verzorging?

Bestellen

  • Hoe plaats ik een bestelling?
  • Kan ik voor iemand anders bestellen?
  • Kan ik mijn bestelling nog aanpassen?

Bezorging

  • Hoe zorgen jullie dat mijn planten goed aankomen?
  • Hoe snel wordt mijn plant bezorgd?
  • Door wie wordt mijn bestelling bezorgd?

Retourneren en plantgarantie

  • Wat als ik niet tevreden ben met mijn bestelling?
  • Hoe werkt de plantgarantie?
  • Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Algemeen

  • Mijn pot is gebroken aangekomen. Wat nu?
  • Kan ik mijn plant zelf komen uitzoeken?
  • Mijn plant gaat niet zo lekker. Wat nu?
  • Hoe werkt de plantgarantie?
Winkelmand